Benvinguts a Motards Senglars

Heu entrat al nostre Blog, des d'aquest espai podrem comentar les nostres sortides, compartir fotos, etc. del nostre grup d'amics i de motos. Registre de Marca nº 2.813.266
motards.senglars@hotmail.com

Història dels Senglars

Tot va començar en una època de tardor, aproximadament fa uns 7 anys. En aquells temps, jo encara tenia el cabell negre i era més alt. A la televisió donaven “Lo que necesitas es amor” i ballavem cançons com Don’t Tell My Heart o There Stands The Glass.
Una gran part dels amics que som avui ens vam conèixer al Ball Centre on anavem a apendre a ballar Line Dance, perquè a tots ens agradava la música Country.

Al cap d´un temps vem canviar de local, s´anomenava el Klan on vem conèixer a més amics, aficionats també al Country i a les motos.
Molts de nosaltres teniem motos Custom i de tant en tant vem començar a fer sortides. Cada vegada erem més motos, semblaven els dolents de les pel·licules, on tots són calvs, grassos i amb tatuatges. Nosaltres, de moment, tenim les motos. Lo de la caiguda del cabell vindrà amb el temps. I lo dels tatuatges….tot serà que algú s’animi, oi? Per si de cas, em demano “Amor de madre”

A partir d’aquell moment, les nostres trobades es van fer més enllà dels bars per ballar: vem programar sortides i jo vaig crear un espai per nosaltres a la meva casa de Alpens, on hi tinc des de bidons americans a tot tipus de detalls que fan referència al Country.

I com cada vegada eren més, vem pensar en poder identificar-nos d’alguna manera. Així que ens va fer il.lusió poder tenir el nostre propi nom i després de moltes propostes va surgir el nom dels Senglars. Com anagrama, vem pensar en la seva petjada i com mascota, la cua d´un porc senglar.

Com us deia, també vaig pensar en altres propostes com els Motoristes ballarins, però no em va acabar de satisfer el nom. Així que després de descartar-ho, junt amb una llista on figuraven noms com Ballarins del infern, Moto-ball, Country-moto, Allá en el rancho grande(que crec que estava agafat) i uns quants més, em va semblar més encertat posar-hi el dels Senglars.

I ara ja tenim un escut que ens caracteritza i ens fa diferents, dintre de tot aquest món de motards.

Així que si un dia aneu per la carretera i trobeu tot un munt de motos en filera, amb una cua de senglar penjada i un escut de la petjada d’un senglar, tremoleu i amageu-vos perquè us heu trobat amb “¡¡¡ELS SENGLARS ASSASSINS!!!”, no, perdoneu, eren “¡¡¡ELS SENGLARS MORTALS!!!”, no, altre cop m’he equivocat, espereu que hi pensi….ara, ara sí…
“¡¡ELS SENGLARS!