Benvinguts a Motards Senglars

Heu entrat al nostre Blog, des d'aquest espai podrem comentar les nostres sortides, compartir fotos, etc. del nostre grup d'amics i de motos. Registre de Marca nº 2.813.266
motards.senglars@hotmail.com

Passejada BCN-Senglars 26-7-09

Carratera deVallvidrera.
Camí de la Torre de Collserola.
Cartells de les torres més altes del món.
BCN als nostres peus.
El Tibidabo al fons.
Gaudin de les vistes espectaculars.
Tot el grup.
Pujant a Monjuich.
Les motos a la ombra.
Els Senglars i el port al fons.
  • Descansant i .......
  • prenent unes "birres".Alguna cosa estan tramant.

La bajada per Miramar.Adreça...la platja del Bogatell.
.
Colom ens fa aturar.
I com sempre un bon dinar........
amb vistes al mar.
!!!!!!! Caipiriñas ¡¡¡¡¡¡
¡¡¡¡¡¡¡¡¡ Mojitos !!!!!!!!
i a casa per la Rambla.




Lloc de trobada: Consell de Cent-Calàbria
Hora: 10h. (esmorzats)
Ruta: Pujada per Vallvidrera fins el Tibidabo (birra) i baixada per la Rabassada. Continuarem cap a Montjuïc i baixarem a la Platja del Bogatell (possible bany)
Dinar: Restaurant Catamaran.
Visites: Torre de Collserola, Tibidabo i Castell de Montjuïc.

Fins el dia 20 podeu apuntar-vos al blog per poder fer les reserves.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

que tenim que agafar el bicing?
jo ja tinc el carnet.......
pero la pujada fa una mica de pal
millor anire en moto chuchupapa
perque el paquet no se on el portarie
(la carmeta)
ens veiem
lluis i carme

Victor-Isa ha dit...

Nosaltres anirem amb bici lligats
amb una corda de les motos per no
perdra el ritme.

F 6 C ha dit...

Ens veiem , per la "nostre Barcelona" , encara que en marxat,
cap al Maresme, ens la estimen molt!!!!!!
Fins el 27 i axi els "riojanos" ens
faran un resum ... hip hip del bon vi. BON VIATJE PER A TOTS !!!!!
F & C (Maresme )

David ha dit...

Jo vindre amb la cosset mes maca que tinc,al meu fill,,que al portaran e Tomas i el Salvador...
Ens veiem....

Anònim ha dit...

Nosaltres encara estarem a Evissa, espero que mès morenos que la familia Obama...
Quim i Carme

David ha dit...

Soc el David....la Yolanda tambe s`apunta aixi que serem uns cuants,,,Yolanda, Davidet,Tomas,Salvador i jo...
Ens veiem.................

Anònim ha dit...

despres del viatge de La Rioja, tenim compromisos familiars i no podrem anar a la passegada.
Siscu i Eulalia

Anònim ha dit...

NOSALTRES ANIREM A DINAR
ESTHER I HARLEY

Anònim ha dit...

Jo estic molt preocupat cada dia beix
ca. els senglars y les garrinetes consumeixen
mes alcohol……….
Comentaria de F…
De F & C… (Maresme)